بانوان, سبک پوشیدن

مانتو لی و ست کردن آن با شلوار جین کتونی و شال

مانتو لی, شومیز جین

با مانتو لی چی ست کنیم

یکی از لباس هایی که بین خانم ها طرفدار بسیار زیادی دارد مانتو لی و یا مانتو جین میباشد. شومیز لی , شومیز جین نیز حتی میتواند در این دسته از لباس ها قرار بگیرد.

بدلیل ساده بودن این نوع لباس ها, بیشترین دقت را باید در انتخاب شال و روسری و انتخاب شلوار داشت. انتخاب درست شلوار جین و یا شلوار لی در کنار مانتو جین یکی از مهمترین موارد میباشد.

پارچه لی ( پارچه جین ) از جمله پارچه های ساده و شیک میباشد که برای مانتو و شلوار همیشه جذاب است و بدون تاریخ مصرف در دنیای مد همواره از آن استفاده شده است.

در ادامه این مطلب نحوه ست کردن این نوع استایل لباس را برای شما شرح می دهیم.

ست مانتو لی, شلوار لی, کتونی

انتخاب درست شال و روسری با مانتو جین

پارچه لی ( پارچه جین )  از جمله پارچه های بسیار خاصی می باشد که در باید دقت بیشتری را در انتخاب شال و روسری بخرج داد.

مهم ترین نکته در مورد شال و روسری جنس آن می باشد تا بتوان به راحتی با مانتو جین و یا شومیز جین (شومیز لی) ست کرد. شال و روسری های براق, مثل ساتن و از انواع حریر ها استفاده نکنید. آنها انتخاب های خوبی نیستند.

پارچه هایی مثل پارچه نخی، روسری های ابریشم کج راه، ابریشم توییل و روسری های پشمی از بهترین انتخاب ها برای شال و روسری می باشند.

به دلیل سادگی و تک رنگ بودن این نوع مانتو ها استفاده از روسری و یا شال های خال خالی, روسری و شال های طرح های شطرنجی و چهارخانه, , روسری و شال های طرح زبرا و پلنگی… از انتخاب های درست میباشند.

ست مانتو لی و شال مشکی

رنگ مشکی با هر رنگی ست میشود. و ست کردن این رنگ یکی از آسان ترین هاست. پس کافی ست یک شال نخی مشکی انتخاب کنید  و همراه مانتو لی بپوشید.

با مانتو جین و یا شومیز جین (شومیز لی) به راحتی میتوانید از شلوار لی مشکی و یا رنگ آبی و یا شلوار کتان مشکی استفاده کنید. یک کتونی سفید و یا مشکی و یا ترکیب سفید و مشکی استفاده کنید.

 

استفاده از رنگ های خنثی برای ست کردن مانتو جین

رنگ های خنثی و ملایم بژ، سفید، شیری، سیاه و خاکستری یکی از بهترین انتخاب برای انتخاب شال و روسری و یا حتی انتخاب رنگ شلوار و ست کردن این آن با مانتو لی میباشد.

ست کردن دیگران رنگ ها با مانتو لی

رنگ های قرمز, سبز تیره , زرد, کرم و قهوه ای از رنگ هایی هستند که با این نوع مانتو ها ست می شوند. از شال ها و روسری هایی با این طیف رنگ ها و طرح هایی که در انتخاب شال و روسری برایتان توضیح داده ایم, استفاده کنید و یک استایل شیک برای خودتان دست و پا کنید.

مانتو جین و شال قرمز

 

ست کردن انواع شلوار با مانتو جین

شلوار کتان یا لی سفید, شلوار کتان یا شلوار لی با رنگ متضاد رنگ مانتو جین و یا شومیز جین (شومیز لی). به این صورت که اگر رنگ مانتو, لی روشن است , شلوار را کمی تیره تر انتخاب کنید… شلوار لی یا شلوار کتان مشکلی, کرم و طوسی و  رنگ های پاستیلی. بسته با مانتویی که انتخاب میکنید این شلوار ها میتوانند, جذب و اسکینی, بگ مام استایل و یا گشاد باشند.

شلوار لی

 

ست انواع کفش با مانتو لی

بهترین گزینه برای ست شدن با این نوع مانتو ها استفاده از کتونی میباشد. سعی کنید کتونی ها را مثل شال و شلوار از رنگ های رنگ های قرمز, سبز تیره , زرد, کرم و قهوه ای انتخاب کنید. کتونی مشکی و سفید همیشه  گزینه خوب و درستی است.

همچنین میتوانید از صندل اسپرت با رنگ های خاکی, قهوه ای , زرشکی استفاده کنید. کفش های عروسکی, نیم بوت  صندل های لژ دار میتواند از دیگر گزینه ها باشد.

و در آخر لازم به ذکر است گفته شود, همانطور که میدانید بسته به فصل گرما و فصل سرما از جنس نازک و یا  کلفت مانتو جین و یا شومیز جین (شومیز لی) استفاده می شود. وقت خرید مانتو لی (مانتو جین) و یا  خرید شومیز جین (شومیز لی) حتما این نکته را به یاد داشته باشید.

 

مانتو لی و کتونی

چند نکته مهم که باید در ذهن داشته باشید:

  • در انتخاب لباس لی به یاد داشته باشد که بیشتر از دو تکه لباس لی استفاده نکنید.
  • اگر جز افراد سایز بزرگ هستید به یاد داشته باشید رنگ های تیره می توانید شما را لاغرتر نشان بدهد.
  • برای مانتو جلو باز, از شومیز و یا تی شرتی استفاده کنید که همرنگ شال و یا روسری تان است.
  • در فصل گرما از جین های روشن تر و در فصل گرما از جین های تیره تر استفاده کنید.
  • تی شرت و شومیز سفید و مشکی همیشه می توانند جز گزینه های انتخابی شما باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *